Sunday, April 18, 2010

Air Mata Ini,Air Mata Lelaki

tidak bisakah laki menangis,adakah menangis itu adalah telah termaktub dalam kamus seorang wanita sahaja...
adakah hilang kejantananku sekiranya aku tersedu sedan menangis?
adakah setiap titis air mataku menjatuhkan martabatku sebagai lelaki
mengapa aku menangis tiada siapapun yang peduli,jadi mengapa kau sibukkan tentang maruahku,tentang kejantananku...

aku menangis kerana cinta...

aku menangis kerana cinta adam dan hawa yang dahulunya suci namun pada saat ini cinta mereka diwarisi dengan cara yang salah..
cinta mereka berteraskan nafsu,cinta mereka berteraskan paras rupa,cinta mereka berteraskan harta semata mata..

cinta yang dulu berbentengkan iman kini telah roboh,kerana telah dipandu oleh syaitan...
hilang iman ,hilang takwa kau ganti dengan harta dan rupa..
mereka kata iman dan takwa tidak mengenyangkan perut mereka,tetapi rupa dan harta mampu menjamin segala-galanya..

salahkah aku menangis kerana itu???!!!!

No comments:

Post a Comment