Saturday, August 14, 2010

Malu untuk diungkapkan....


Assalamualikum,selamat menyambut Ramadhan saudara saudariku sekalian. Indah nya dipagi sahur,lebih indah daripada hari-hari biasa. Indahnya solat subuh,jemaah semakin ramai,Alhamdulillah semoga Kau kekalkan iman kami Ya Allah.

Menjadi seorang manusia,tidak lari diri kita untuk memikirkan dimanakah dan pada siapakah kita akan mencurahkan kasihsayang kita selain daripda muhrim kita maksudnya yang lebih jelas berkahwin. Memang seronok jika memiliki seorang wanita yang solehah,yang bukan sahaja jadi peneman hidup malahan menjadi pembimbing menuju sang Pencipta.Fuhh....bila la agaknya masanya akan tiba.

Tetapi Ya Allah,jangan Kau butakan hati ini dari mengingatiMu. Jangan Kau kaburkan cintaku pada yang lain sehingga aku melupakanMu. Jangan Kau lalaikan hati ini dengan kecintaan dunia andaikata Kau kurniakan CINTA kepadaku satu hari nanti. Kau yang ciptkan perasaan ini maka Kau lah yang Maha Mengatahui nikmatnya,asyiknya dan lalainya perasaan cinta ini. Kadang-kadang kerasnya batu bisa dirasa selembut kapas, pahitnya ubat dirasa semanis madu dan panjangnya masa hanya seperti kelepin mata. Itulah penangan cinta.

TETAPI ANDAIKAH BAIKNYA JIKA CINTA INI HANYA UNTUKMU YA RAHIM....

No comments:

Post a Comment