Tuesday, December 21, 2010

Filem CINTA(Renungan)



Assalamualaikum dan salam ziarah sahabat2ku yang sentiasa dibawah redha ALLAH..

Bila hati sudah terpaut,bait-bait cinta mula berputik. Sesaat dirasakan sehari,seminit dirasaka setahun tanpa insan yang dicintai. Makan kini tidak kenyang seperti dahulu,mandi tidak lagi mampu menyegarkan badan yang lesu dan tidur tidak lagi seenak selalu. Ohhh,inilah penangan CINTA.

Apabila cinta mulai mekar,hati sentiasa berbunga-bunga,dunia sekarang hanya milik mereka berdua. Ibu bapa bukan lagi yang utama,adik beradik jauh dari pandangan rindu,sahabat-sahabat kini hanya kerlingan mata. Kini bukan manusia menjadi teman rapat meraka tetapi hanset tempat mereka meluah rasa cinta dan rindu. Tanpa hanset hidup dirasakan tidak sempurna.

Apabila cinta sudah berbunga indah,hati mula berasa inginkan belaian,rindu kini terlalu memuncak, hanya si dia yang bermain dalam fikiran. Di sini mulalah satu keinginan yang menjadi impian uda dan dara,topik perkahwinan mula dibangkitkan. Aku kau bukan lagi panggilan, umi dan papa,bb dan sayang, abang dan sayang dirasa lmampu bukti tahap kerinduan. Mulalah topik perbualan,kini bilangan anak pula di bincangkan.
Ah, terlupa sebelum itu dimana tempat kita akan berbulan madu? Wah, seronok gerangan hati si teruna bila dutrakan soalan sebegitu oleh si dara. Sudah pasti fikiran mereka kearah yang satu,jijik.

Kini sudah hilang hijab antara mereka,segal-galanya dikongsi bersama. Zahir dan batin milik kita berdua,jom kita kongsi rasa cinta ini. Si teruna mula mengatur pertemuan,si dara tersenyum hati gembira. Kini baru rasa cinta mereka boleh di zahirkan. Dan akhirnya cinta yang dulu sudah berbunga mekar kini sudah berbuah ranum. Nasib baik seks selamat yang kami cuba detis hati uda dan dara.

Alhamdulillah kini impian yang dicipta sudah tertunai, gerbang cinta sudah mereka terjahi. oh, kini mereka sudah di nodai nafsu..pertemuan yang pertama bukan yang terakhir, rasa cinta mesti di buktikan selalu jika tak mau luput di mamah waktu.
Ah, girang hati uda dan dara...BEGINILAH BERAKHIRNYA SEBUAH KISAH CINTA...

Pengarah: Nafsu
Penerbit: Syaitan
Pelakon: Uda dan Dara

No comments:

Post a Comment