Saturday, December 11, 2010

Sekadar Meneruskan Bicara...


Assalamualikum sahabat2 yang saya kasihi sekalian..

Hari ini masih seperti dahulu.khabar berita dari seorang teman masih tidak kunjung tiba. Terasa sebak di hati,kehilangan teman yang sangat baik dan perihatin. Namun, aku tidak boleh berputus asa,aku harus menebus segala kesalahan aku kepada taman yang budiman itu.

Adakah kau sihat?Bagaimana dengan keputusan peperiksaanmu? Bagaimana dengan projek yang kau sedang jalankan sekarang? Ya Allah,persoalan itu bermain-main di benak fikiranku. Manakan tidak,kau yang kukenali tersangat baik tetapi aku yang sering menyalahkanmu. Tidak sedikitpun aku berniat untuk menyakitkan hatimu,jauh di sudut hatiku hanya ingin kau tersenyum tanpa sebarang keresahan.

Berikanlah aku pengajaran yang aku tidak akan lupakan,asalkan kau sudi memberi aku peluang menebus kesilapan da keterlanjuran temanmu ini....

No comments:

Post a Comment