Wednesday, December 8, 2010

Oh My God,I did it again...


Selawat dan salam untuk junjungan nabi Muhamad S.A.W..assalamualaikum dan salam menyambut maal hijrah 1432..

Pagi yang hening ini sungguh sunyi tetapi hati aku terlalu sibuk memikirkan sesuatu. Sesuatu perbuatan yang aku telah lakukan yang mengguris hati seorang teman yang tersangat baik. Sesungguhnya aku tidak sengaja wahai teman untuk mengguriskan hati mu. Waktu ini hati dan fikiran aku sangat bercelaru memikirkan masalah yang tak pernah berhenti menerjah diri aku ni..

Namun aku sentiasa berdoa agar Allah memberi jalan keluar dari masalah2 ini dan aku juga berharap Allah akan membuka hatimu untuk maafkan kekhilafan dari segi tutur kata ataupun layanan yang kasar aku berikan padamu teman. Saat kau terguris hati dengan perlakuaan aku pun kau masih sempat memberi nasihat walaupun aku tahu saat itu masih ada perasaan marah dan kecil hati kau terhadap perbuatan aku.

Buat diriku ini,redhalah Muhamad Fakhrullah dengan pemergian ibumu. Janganlah kehilangan ini membawa bersana semangat yang telah mak pupuk dari kecil lagi. Mak pergi, abah pun akan pergi malah fakhrullah pun akan pergi sesiapa yang hidup akan pergi..jadi janganlah diri ini terlalu tangisi pemergian mak yang sungguh mulia itu.

Akhir bicara..buat seorang teman yang sangat baik hati dan pemurah dengan nasihat, aku yang seing menyakiti hati mu ingin benar2 memohon kemaafan atas kekhilafan yang aku telah buat. Sesungguhnya ake sememangnya tidak sengaja.

No comments:

Post a Comment