Wednesday, November 30, 2011

Jangan pandang aku sebagai PENDOSA

Assalamualaikum..

Ana xmahu berperangsaka buruk tapi ana dapat merasakannya..kesilapan, kekhilafan dan dosa ana dulu,dibalas dengan pandangan menyerong..pandangan menyerong??mereka tak memandang tapi sekadar menjeling.

Ana tahu,ana sedar betapa rendahnya martabat ana dihadapan sahabat2 semua,ana x pernah mintak untuk dijulang2..Ana sedar,ilmu ana,komitmen ana x sehebat sahabat2 semua tapi ana sedang cuba selesaikan..

YA,ana mengaku ana bukanlah sebaik yang sahabat2 sangka..ana yang terjahat dalam kalangan kumpulan kita..sudah banyak keputusan yang salah ana telah lakukan,pelbagai syariat telah ana langgar..ana mungkin duri dalam daging dalam perjuangan kita..

Bagaimana ana mahu cari jalan memperbaiki serta menguatkan saf perjuangan kita bila sahabat menutup pintu itu..ana sedar kesilapan lalu,kesilpan yang mengaibkan diri dan maruah ana.Tetapi jangan pandang ana sebagai PENDOSA..

Hai sahabat,ana cinta dan sayang kamu kerana Allah tapi maafkan ana kerana tak mampu mempertontonkannya. mungkin PENDOSA ini x layak bersama PEJUANG itu..

TETAPI INGATLAH,ANA TERUS DALAM PERJUANGAN INI WALAUPUN MARUAH ANA DIPIJAK,KESILAPAN ANA DIJAJA ATAUPUN DIRI ANA DIBUANG DALAM TONG SAMPAH..ANA BERJUANG BUKAN UNTUK MRNGHARAP BUDI BAIK SAHABT SEKALIAN TETAPI,HANYA MENGHARAP SEMANGAT INI MENDAPAT REDHA ALLAH SEMATA-MATA..

Sekali lagi ana ulangi,ana cintakan sahabat2 kerana Allah..

wallahualam..

No comments:

Post a Comment